Jak být pro zaměstnance stejně přitažlivý jako start up

Start upy, neboli rychle rostoucí firmy s dobrým nápadem a spoustou elánu, jsou jistou ikonou dnešní doby. S trochou nadsázky můžeme říct, že každý by pro ně chtěl pracovat. Dalším trendem dnešní doby je nedostatek pracovních sil a nutnost prát se o zaměstnance, zejména pak o ty kvalitní. Společné setkání HR Strategy a SME Clubu Francouzsko-české obchodní komory se pokusilo propojit tato dvě témata a dát účastníkům tipy, jak nastavit firemní kulturu a přitáhnout, udržet a rozvíjet talentované lidi.

O svůj podnikatelský příběh se s více než třicítkou účastníků podělil Lukáš Hrdlička, zakladatel firmy Presenation. Talentované lidi podle něj magneticky přitahuje vidina inspirativního vedení a možnost kariérního růstu, důležitá je také odpovědnost za konkrétní projekty. Ve firmě nestačí, aby něco bylo „jakž takž“, buď je to dobré, nebo je to špatné. Je také třeba si vážit času a nezatěžovat lidi zbytečnostmi a hlavně je neustále motivovat a nabízet jim nové cíle.

O inovativním přístupu Unibail Rodamco a jejich projektech v této oblasti mluvily Pavlína Václavíková a Zaruhi Harutyunyan. Tento developer a provozovatel nemovitostí má vlastní UR Lab, ve kterém se zaměstnanci stávají interními objeviteli. Kreativitu podporuje i moderní vybavení prostor, kde jsou jak místo pro diskusi a výměnu názorů, tak pro uzavření se do sebe, klidné přemýšlení, cvičení nebo zázemí pro výrobu videí a 3D modelů. Unibail má i vlastní trainee program na projektový management, ve kterém mladí lidé vyzkouší různé pozice v různých pobočkách firmy. Ačkoliv má firma 2000 zaměstnanců v 11 evropských zemích, zůstává svěží a inovativní a atmosféru přenáší i do každodenního fungování svých týmů. Nabízí například kreativní prostory, soutěž o nejlepší nápad Ureka nebo objevitelské eventy.

About Francouzsko-česká obchodní komora / Chambre de commerce franco-tchèque 1980 Článků
Francouzsko-česká obchodní komora, založena v březnu 1996, je platformou pro rozvoj francouzsko-české komunity, obchodních a kulturních vztahů obou zemí a zároveň podporovatelem myšlenky jednotné Evropy. Pro členské společnosti i veřejnost pořádá tým FČOK debatní obědy, tematické kluby a konference, Speed Business Meetingy v Praze a v regionech, kulturní a společenské akce, turnaje v pétanque a golfu a nově také sportovní tréninky. V roce 2014 byla obnovena tradice udílení Ceny FČOK. Za celý rok 2016 přišlo na akce FČOK více než 4300 hostů. Obchodní oddělení FČOK poskytuje poradenství a širokou paletu služeb českým a francouzským firmám, které chtějí začít podnikat na novém trhu. Služeb obchodního oddělení na podporu podnikání využije každoročně více než 70 firem. FČOK je členem CCI France International, která sdružuje 120 francouzských obchodních komor v 90 zemích.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*