Marketing afterwork 2018

Tým FČOK během roku komunikuje s desítkami či stovkami zástupců členských společností, ovšem často se obě strany nikdy osobně nesetkaly. Poděkování za vzájemnou dlouholetou spolupráci a zároveň příležitost k osobnímu setkání byly námětem první edice večera s názvem Marketing afterwork.

Komunikace

V oblasti komunikace Linda Salajková představila tematický plán časopisu Contact, jednotlivé sociální sítě, které FČOK využívá, a v neposlední řadě také zpravodajský portál CCFT News. Jeho součástí je sekce členských aktualit a nově také rubrika nabídek členů pro členy M2M. Dvojjazyčný čtvrtletník Contact se v roce 2018 bude věnovat tématům jako Stavebnictví a reality, Cirkulární ekonomika, Francouzský pavilon na Mezinárodním strojírenském veletrhu a Týden Francie a v závěru roku zaměstnaneckým benefitům a vzdělávání.

Klub patronů

Od ledna existuje také Klub patronů FČOK, členských společností, kteří se podílejí na dalším rozvoji aktivit komory a současně získávají výhradní postavení a viditelnost v rámci francouzsko-české obchodní komunity.

Akce

Plánované akce představila Petra Hujerová, která networkingová setkání, semináře a kulturní a sportovní akce pro členy také pořádá. Na březnovou volební valnou hromadu hosty pozval člen předsednictva FČOK Roland Bourgeois. Na jaro 2018 se chystá také Cena FČOK, golfový turnaj na hřišti v Pyšelích, v závěru léta naváže 15. ročník turnaje v pétanque. Podzimu bude dominovat degustační večer Beaujolais nouveau a Svatomartinské, na který naváže Týden Francie. Nejrychlejší cesta k čerstvým informacím o akcích FČOK je na webu komory.

About Francouzsko-česká obchodní komora / Chambre de commerce franco-tchèque 1980 Článků
Francouzsko-česká obchodní komora, založena v březnu 1996, je platformou pro rozvoj francouzsko-české komunity, obchodních a kulturních vztahů obou zemí a zároveň podporovatelem myšlenky jednotné Evropy. Pro členské společnosti i veřejnost pořádá tým FČOK debatní obědy, tematické kluby a konference, Speed Business Meetingy v Praze a v regionech, kulturní a společenské akce, turnaje v pétanque a golfu a nově také sportovní tréninky. V roce 2014 byla obnovena tradice udílení Ceny FČOK. Za celý rok 2016 přišlo na akce FČOK více než 4300 hostů. Obchodní oddělení FČOK poskytuje poradenství a širokou paletu služeb českým a francouzským firmám, které chtějí začít podnikat na novém trhu. Služeb obchodního oddělení na podporu podnikání využije každoročně více než 70 firem. FČOK je členem CCI France International, která sdružuje 120 francouzských obchodních komor v 90 zemích.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*